Неділя, 22.10.2017, 07:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Великобурлуцької РДА

Меню сайту

ДО ВІДОМА



********************************
Площанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великобурлуцької районної ради Харківської області здійснює навчання за екстернатною формою навчання
Головна » 2017 » Березень » 22 » Наступність у діяльності педагогів ДНЗ та початкової школи
17:11
Наступність у діяльності педагогів ДНЗ та початкової школи

22 березня 2017 року на базі Шипуватського дошкільного навчального закладу (ясла – садок) «Берізка» та Шипуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. ім. Героя Радянського Союзу І.М. Заболотного пройшов спільний семінар для вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ за темою «Наступність у діяльності педагогів ДНЗ та початкової школи як умова гармонійного розвитку особистості учня». Метою цього заходу було ознайомити присутніх з інноваційними векторами реалізації наступності між ДНЗ та початковою школою, сприяти обміну досвідом та виробленню системи спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, пошуку ефективних шляхів забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу, на практиці продемонструвати форми і методи роботи з різною категорією учасників під час організації та реалізації такої співпраці.

Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів школи Федорчак Н.І. поділилась досвідом спільної роботи щодо реалізації наступності навчального і дошкільного закладів. Вона зазначила, що дитячий садок і школа, як два скульптори, що працюють разом, повинні діяти узгоджено – в одному напрямі.

Виконуюча обов’язки завідуючої ДНЗ Віцота О.І. провела екскурсію дошкільним закладом, познайомила присутніх з його роботою.
Під час практичної частини семінару присутні відвідали заняття в ДНЗ за темою «Державні та народні символи України», яке провела вихователь Гончарова А.Г. та урок природознавства у 1 класі за темою: «Наша Батьківщина – Україна», вчитель Сукачова В.І

Така співпраця формує у педагогів розуміння значущості процесу розвитку дитини та сприяє накопиченню знань, допомагає зберігати здоров’я дітей, визначає індивідуально-диференційований підхід до майбутнього першокласника.

Семінар пройшов на високому змістовному й організаційному рівні. Його програма була дуже насиченою, усі присутні зійшлися на думці в доцільності проведення таких зустрічей.

Висловлюємо слова вдячності всім тим, хто сприяв організації проведення семінару.

Переглядів: 66 | Додав: osvita-burluk | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar