Неділя, 22.10.2017, 07:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Великобурлуцької РДА

Меню сайту

ДО ВІДОМА



********************************
Площанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великобурлуцької районної ради Харківської області здійснює навчання за екстернатною формою навчання

МАН

Учнівська молодь району упродовж 2016/2017 навчального року залучалася до науково-дослідницької діяльності. Упродовж листопада – грудня 2016 року в районі було проведено І (районний) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН, на який було подано 5 ( в минулому 3, в 2014/2015 - 9) науково-дослідницьких робіт.

Найбільш якісну підготовку та високу результативність наукових досліджень за підсумками І (районного) етапу конкурсу-захисту, відповідно до рішення журі, показали учні Приколотнянської ЗОШ І-ІІІ ст.. ім. Героя Радянського Союзу К.Ф.Ольшанського Великобурлуцької районної ради (наукові керівники - вчитель фізики Гладких Тетяна Михайлівна та вчитель української мови та літератури Верещака Наталія Іванівна), Гниличанської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник-вчитель біології Кондратенко Тетяна Олександрівни), Червонохвильського навчально-виховного комплексу (керівник – вчитель хімії Халявка Лариса Євгеніївна). Роботи цих учнів було направлено на ІІ (обласний) етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України було направлено 4 роботи (в 2015/2016 – 2, у 2014/2015 році – 6 ), але не посіли жодного призового місця (в 2014/2015 році – 2 переможця), що свідчить про недостатню організацію роботи адміністрацій закладів освіти з проблеми пошуку та діагностики обдарованих учнів, формування дослідницької мотивації та залучення школярів до написання науково-дослідницьких робіт.

Отже, результати роботи учнів шкіл району у Малій академії наук в 2016/2017 н. році не дали бажаних результатів. Науково-дослідницькі роботи, які були подані для участі в обласному етапі, не посіли призових місць, тому є над чим працювати педагогам району в даному напрямку. В організації науково-дослідницької роботи з учнями є суттєві недоліки, а саме:

- слаба підготовка учнів до написання контрольної роботи

з базової дисципліни;

- непродуманий вибір теми ;

- відсутність в роботах власних досліджень ;

- відсутність системи в організації роботи загальноосвітніх навчальних закладів в питанні виявлення, розвитку та підтримки талановитої учнівської молоді;

- відсутня співпраця з вищими навчальними закладами.

Тому в новому навчальному році необхідно зосередити увагу керівників закладів освіти на вирішенні наступних завдань :

- участь у проведенні шкільних конференцій по захисту науково-дослідницьких робіт;

- активізація діяльності учителів вищої категорії, вчителів, що мають звання щодо урізноманітнення форм роботи з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час для забезпечення результативності інтелектуальних змагань, в тому числі і науково-дослідницької роботи з учнями;

- організацію якісної підготовки учнів до написання контрольних робіт з базових дисциплін;

- здійснення психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів;

- залучення учнів шкіл району до участі в роботі гуртків дослідницько-експериментального напрямку, які працюють при Комунальному закладі «Харківський центр дослідницько-експериментальної діяльності «Будинок учителя» Харківської обласної ради» та до історичної та географічної шкіл , які працюють при обласній станції юних туристів;

- пропаганда здобутків обдарованих учнів.