Неділя, 22.10.2017, 07:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Великобурлуцької РДА

Меню сайту

ДО ВІДОМА



********************************
Площанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великобурлуцької районної ради Харківської області здійснює навчання за екстернатною формою навчання

Інклюзивна освіта

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особлими освітніми потребами

Роль ПМПК в організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзії

З досвіду м. Чугуєва

Особливості психологічного супроводу інклюзивної освіти в загальноосвтніх навчальних закладх

Стан реалізації обласного освітнього проекту "Організації інклюзивної освіти в в Харківській області у 2017-2018 роках"

Лист комунальної установи Харківська обласна ПМПК щодо графіку роботи Переглянути

 

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.01.2013

№1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Звертаємо Вашу увагу, що обласний освітній проект "Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області"

- схвалено рішенням колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 29 березня 2017 року;

- затверджено рішенням Методичної ради КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» від 16.02.2017 № 1.

Проект розміщено на сайті Департаменту науки і освіти Харківської державної адміністрації (сторінка "Нормативно-правова база - Освітні проекти") та на сайті комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти" (розділ "Регіональні освітні проекти"), доступний за посиланням: ПРОЕКТ.

УВАГА! Ви питали - ВІДПОВІДАЄМО:
Ці питання досить часто задають педагогічні працівники різних категорій. Саме тому вважаємо за доцільне розглянути їх більш детально.

Які основні напрями організаційно-методичного супроводу навчально-виховної роботи з дітьми із ЗПР?

Організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році описуються листом Міністерства освіти і науки від 12.07.2016 № 1/9-364.

Основними напрямами організаційно-методичного супроводу навчання дітей із ЗПР у роботі методиста районного (міського) методичного кабінету (центру), який здійснює методичний супровід інклюзивних процесів у районі (місті) є такі:

- інформаційний напрям (робота з опрацювання нормативно-правових документів, які регламентують організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному або загальноосвітньому навчальному закладі; поширення їх у ДНЗ, ЗНЗ; підвищення обізнаності педагогічних працівників із питань нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти; збір та обробка інформації щодо організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами у НЗ району (міста); створення і ведення баз даних дітей з особливими освітніми потребами, які відвідують дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, фахівців інклюзивної освіти, які працюють у НЗ та мають спеціальну освіту, у тому числі: логопедів, дефектологів, асистентів учителя (вихователя), державних установ і громадських організацій, які надають послуги у сфері освіти дітей з ООП; адвокація та забезпечення реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами);

- методичний напрям (організація обстежень дітей, які мають труднощі у навчально-пізнавальній діяльності, фахівцями ПМПК; організація та проведення заходів (семінарів, роботи творчих груп, Читати далі...

Презентації: 

Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особливими потребами

Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами

Нормативно-правове забезпечення організації навчання дітей з особливими освітніми потребами

Організаційно-методичний супровід навчання дітей із особливими освітніми потребами у спеціальний та інклюзивних класах ЗНЗ

Роль психолого-медико-педагогічних консультацій в організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами, які навчаються в умовах інклюзії"

Презентація організаційно-управінського досвіду "Створення умов для інклюзивної освіти в навчальних закладх м. Чугуєва"

Психолого-медико-педагогічна консультація в системі інклюзивної освіти м. Чугуєва